www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Oteksturuj. Oświetl. Zagraj - Ocen mapy!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 4:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to ja dodam, ze blad taki ogolny na wszystkich mapach ode mnie to to, ze barierki od drabinki zrobilem za wasko, tak wiec, jezeli na ktorejs mapie nie dziala drabinka, to jest to moja i tylko moja wina - tego prosze nie oceniac...


A i jeszcze jedno - glosy podlicze w srode o godzinie 13 i wowczas zostanie wyloniony zwyciezca :)

i gwoli wyjasnienia - identyczne informacje pojawiaja sie na forum hlmasp.noskill.pl, tak wiec glosy bede zbierac z obu witryn (takie info, zeby nie bylo, ze komus inaczej wyszly wyniki niz mi)
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 4:01 pm    Temat postu:

Powrót do góry
hx
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 30 Sty 2007

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 5:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm no to ja sie zabiore za ocene mapek :) Opisze mapki, ale nie bede ustanawial kolejnosci, ktora pierwsza, ktora ostatnia bo wszystkie mi sie podobaja i kazda cos w sobie ma :)

Acho - Mapa ma swietny klimat, i ten ruski hymn jest boski. Oteksturowanie ogolne pasuje do tego klimatu. Nie podoba mi sie jedno, mianowicie: za duzo tych skrzynek i tego wszystkiego. Ogolnie mapa swietna, chciales dobrze ale przedobrzyles.

ddx - Mapa w klimacie nuke. Oteksturowanie swietne, podoba sie. Jednakze nie pasuja tam te 2 automaty z napojami ze snoopy'm. Oswietlenie moze i troche za jasne...mozliwe, ze to tylko u mnie bo mam mocno rozjasniony monitor. Spodobal mi sie ten wyciek, tego czegos z rury w sciane, naprawde piekne.

Ozi - Mapa w calkiem innym klimacie niz reszta. Bardzo wywazona i malo szczegolowa. Ladny wiosenny klimacik, tylko troszku pusta :P Znam powod czemu tak sie stalo ale nie bede go ujawnial :P Mapa takze mi sie podoba :) Oteksturowanie i oswietlenie znakomite

sharkk - Najmniej mi przypadla do gustu, powodem jest pustka panujaca na mapie, jest taka jakby bez duszy. Oswietlenie w miare, oteksturowanie nie przypadlo mi do gustu, i jakbym musial ja wsadzic na ktores z miejsc, bylo by to ostatnie. Ale piwo za checi :)

triget - Mapa takze calkiem w pyte. Tylko o jeden automat do napoju za duzo :P Biuro fajne. Dol mi sie bardzo podoba, wszystko ladnie ustawione :)
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
sharkk
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 28 Kwi 2007

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 5:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hx napisał:
[..]
sharkk - Najmniej mi przypadla do gustu, powodem jest pustka panujaca na mapie, jest taka jakby bez duszy. Oswietlenie w miare, oteksturowanie nie przypadlo mi do gustu, i jakbym musial ja wsadzic na ktores z miejsc, bylo by to ostatnie. Ale piwo za checi :)[..]


Taka ocena mi się podoba, nie dobra, ale i widać dobre strony :)

A tak na marginesie to nie lubie przerabiać map :D Znacznie wole budować je od podstaw do końca. Tak przynajmiej wiem jak jest zbudowana i znam ją od małej bryły.

Ale wracając do konkursu to szczególnie za późno się zabrałem za niego i miałem mało pomysłów do zrealizowania. W sumie zacząłem edytować tą mape 2 dni temu (czyli 2 dni przed końcem całego konkursu) było to stanowczo za późno.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 5:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja chciałbym podziekować tym wszystkim. których było stać na przygotowanie swojej mapy. Bez wzgledu na poziom oraz na zaawansowanie zebrali się i coś zrobili. Pozdrawiam !


ps. sharkk - mi się mapka podobała. Przypomniała mi coś, ale nie zdradze co.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
tymozyna
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 08 Kwi 2005

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 5:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ddx

imo najlepsza pomimo ze ma tez rzeczy ktore rzucily sie mi w oczy jako grafikowi ;).

minusy
Dziura w scianie fajna, ale to cos toksyczne co tam plynie... chmmm czemu wystaje z podllogi ? i czemu najwyzzy strumyczek ma przerwe miedzy najwyzszym "zrodelkiem" ?

plusy
ogromna ilosc i roznorodnosc podwieszonych elementow, poprawiona drabinke noi wyjscie na dach. Jeszcze jakbys ie dalo wejsc w to pomoeszczenie obok respa ct, chyba ze sie da a ja nie umiem ;D

shark
klimat, kolorystyka ... na plus. taks amo ta rura i woda bardzo fajny pomysl.

minusem jednak bezei to ze malo jest na tej mapie... jakby polaczyc te dwa pomysly wyszedl by nawet fajny aim (tylko powiekszyc)

Acho
ladnie ogarniety temat, ale muzyka bardzo irytujaca, w dodatku nie znalazlam sposobu na jej wylaczenie.... tasma na respie T nie chodzi w te strone w ktora powinna imo

reszta srednia, malo wyrozniajaca sie na tle tych ktorych autorow wymienilam.
_________________
#psd.pl @ Quakenet
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Ozi_91
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2006
Klan: środa godz. 20:10

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 6:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ja może ocenię :)

Acho - 10/10

Mapa super, te wszystkie ruchome części, muzyka w tle i dużo ciekawych obiektów na mapie wzbudziły we mnie pełen podziw dla tego pana! Wykonał szczegółową i piękną robotę! Jeszcze dopiszę że zchowanie zakładników w kontenerze wypadło genialnie!

triget - 9+/10

Dust! nie to jakieś lochy! nie to więcej niż, to strzeżone lochy z komputerową aparaturą! Świetne oświetlenie i świetnie wykonane komputery, a także znakomite logo lambdy. Sprawiły, że na mojej twarzy pojawił się uśmiech na mojej twarzy, znakomita robota... choć mapa acho była według mnie lepsza.

ddx - 8/10

O mój boże de_nuke :D . Naprawdę ześwirowana wersja fikowej mapy, ten sekretny pokoik i szyb wentylacyjny naprawdę wszystko ładnie wyglądałoby gdyby było jakieś oświetlenie. Ale pod względem wyposażenia sali, nie mam nic do dodania!

shark - 7/10

Chyba o takiej przeróbce tej mapy myślał fik, gdy robił ten konkurs. Szkoda trochę, że komputery na górze to tylko bloki i drabinka nie działa, ale co tam, klimatyczna mapa zalana wodą i fajnymi ścianami.

Ozi - 0.000001/10

Żenada, kilka tekstur na krzyż i nie wymiarowe ławeczki... strasznie pusto... kieeepska!
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mieTK
Moderator
Moderator


Dołączył: 14 Sty 2003

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 7:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak się składa, że na mapie sharka da się wejść na piętro po ścianie, nawet jeśli drabinka nie działa :).

No i nie mogę uwierzyć, że ŻADEN Z WAS nie pomyślał o zmianie końcówek kolumn w func_wall! Tracicie przez to niepotrzebnie poligony.

Ogólnie to konkurs był dobry jak na pierwszy raz, ale zasady były zbyt mgliście przedstawione i teraz nie bardzo wiadomo według jakich kryteriów oceniać :/
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
sharkk
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 28 Kwi 2007

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 8:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ozi_91 napisał:
shark - 7/10

Chyba o takiej przeróbce tej mapy myślał fik, gdy robił ten konkurs. Szkoda trochę, że komputery na górze to tylko bloki i drabinka nie działa, ale co tam, klimatyczna mapa zalana wodą i fajnymi ścianami.


Mi też szkoda chyba większe oceny były by jakbym wstawił tam jakieś tło działających komputerów, ale czas sie kończył na wysłanie pracy, a ja przeszukałem cały folder sound w CS i nic odpowiadającego moim oczekiwaniom nie znalazłem. Przepraszam

MieTK napisał:
Tak się składa, że na mapie sharka da się wejść na piętro po ścianie, nawet jeśli drabinka nie działa :).


To tylko niepotrzebnie pozwala zobaczyć górny poziom, na który wogóle, a to wogóle nie miałem żadnego pomysłu :( Wyszło jak wyszło nic już sie nie da zmienić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 8:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mapka była trudna jeśli chodzi o pomysł wykonania - to moge autorowi przyznać.

Najgorszy był brak pomysłu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Nie Sie 26, 2007 9:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmienilem nazwe tematu - moze przyciagnie wiecej ludzi...

swoja opinie juz w pelni zarysowana dam na koncu :)
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
tymozyna
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 08 Kwi 2005

PostWysłany: Pon Sie 27, 2007 9:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy kolejnej takiej zabawie daj mi znac fik, to napiszemy niusa :)
_________________
#psd.pl @ Quakenet
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Sro Sie 29, 2007 11:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba juz nikt wiecej sie nie wypowie, dlatego teraz troche ode mnie:

Ogolnie ciesze sie, ze jakiekolwiek zainteresowanie konkursem bylo.
Poziom nie byl najwyzszy, ale nie byla to tez totalna klapa jak niektorzy z was (autorow) tak mowia... Byc moze stac was bylo na wiecej, jednak i tak nie wypadlo to zle :)

Czas na moje opinie.
Mapy wymieniam w kolejnosci od najlepszej do najgorszej:

Acho - zrobil mapke, ktora najbardziej mi sie spodobala. Od strony technicznej jest pare niedomowien, r_speeds, nakladajace sie na siebie obiekty, przeswitywanie tekstu i w niektorych miejscach zle ich rozciagniecie.
Ladnie zostal zachowany klimat miejsca - mial byc magazyn to jest magazyn.

Ozi - gdybys pogrubil murek na podescie startowym, dal jeszcze jakies drzewko w "donicy", zrobil np. drewniana ta drabinke i zmienil tekstury kolum to mialbys u mnie 1 miejsce. No jeszcze moze jakies cwierkajace ptaszki :>. Tak czy inaczej - wielki plus za oryginalny pomysl. Nie poddales sie mojej sugestii, ze ma to byc zamkniete pomieszczenie, itd...

sharkk - ciut przymalo szczegolow, zle wykonczone tekstury przenosnika (odnosze wrazenie, ze nie znasz systemu przeciecia pod katem 45* dwoch bryl w celu zrobienia zakretu... jak chcesz, to moge jeszcze pozniej - po pracy - dac ci tutaj screena ocb), no i drzwi jednak powiniens wbudowac w sciane a nie stawiac je przed nia. Ale mapa ma klimat i to sie liczy :)

triget - widac, ze robiles mape na szybko... za pozno zaczales i efekty pospiechu widac jak na dloni, ale nie martw sie - tu chodzilo tylko o dobra zabawe :). Nieprzezroczyste szyby, drabinki zeby podejsc do kompa, a to wszystko umieszczone w "lochach" klimatu dusta? Niebardzo mi to do siebie pasuje. Plus masz za oswietlenie, jednak lambda nie powinna byc zniszczalna - swiatelko swieci, a loga nie ma :>

ddx - ogolnie to nie chcialem tej mapy wystawiac, niemniej jednak uznalem, ze cos zrobiles i jednak powinno to ujrzec swiatlo dzienne...
Sam napisales, ze nie przestrzegales zadnego kawaleczka regulaminu - a i owszem, w gore sobie powiekszyles niemalo, balkonik skasowales doszczetnie, w dol tez sobie zjechales jak chciales. Klimat nuka, fajnie, ale czy trzeba bylo zerznac z tej mapy wszystko? Jednym z wiekszych plusow jaki masz ode mnie, to uzycie tekstur z tfc...


Tak wiec, po podliczeniu wszystkiego wyglada to tak:

Miejsce 1. - Acho
Miejsce 2. - Ozi
Miejsce 3. - triget
Miejsce 4. - sharkk
Miejsce 5. - ddx (tutaj nie bralem pod uwage wszystkich opini na temat mapy, bo jak kolega sam napisal, olal sobie regulamin)
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
tymozyna
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 08 Kwi 2005

PostWysłany: Czw Sie 30, 2007 10:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to kiedy bedzie 2 edycja zabawy ? :D
_________________
#psd.pl @ Quakenet
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Zuko
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Lut 2004
Klan: f0d

PostWysłany: Czw Sie 30, 2007 10:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co masz zamiar wziąść udział ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tymozyna
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 08 Kwi 2005

PostWysłany: Czw Sie 30, 2007 10:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raczej wspomóc "rozwój" zabawy :)
_________________
#psd.pl @ Quakenet
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury