Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 12:20 pm Temat postu: pytanie
elo mam pytanie co prawda dlugo juz gram w cs-a ale nigdy sie nie interesowalem tym zatem od czego zalezy liczba fps-ow i co to jest losss i choke mam nadzieje ze uzyskam szybka i normalna odpowiedz a nie spawn i jakis wiejski komentarz
Dołączył: 14 Wrz 2006 Klan: google.pl i czarna kawa
Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 12:54 pm Temat postu:
Dla nie kumatych:
cl_rate, cl_cmdrate
Gracz -------------->-->--> Server
rate, cl_updaterate
Gracz <--<--<---------------- Server
Choke
Choke procent danych jakie serwer albo klient powtrzymuje przed wyslaniem bo nie pozwalaja mu na
to ustawione parametry.
Po prostu przekroczone zostaly mozliwosci łącza na przesyłdanych.
Choke do wartosci 10 jest akceptowalny.
Najczesciej pojawia sie jak nasze rate jest zbyt niskie do podanego cl_updaterate.
Podobnie jesli mamy zbyt male cl_rate do zadeklarowanego cl_cmdrate.
W tym przypdaku powiniesmy najpierw sprawdzic czy nie przesadzilismy z cl_updaterate i cl_cmdrate
i je sukcesywnie zmiejszac podczas gry az choke zniknie podczas ostrych akcji.
Jesli to nie pomaga zmnijeszamy wartosci rate i cl_rate.
Na net graphie choke jest wyswietlany jako kolor żółty w zielonym grafie (ten górny).
Loss
Loss wskazuje ile procent danych nie dotarlo do celu - oznacza ze cos jest zle z naszym łączem pod
względem technicznym.
Powinnismy takze wpierw obnizyc parametry opisywane w tym artykule.
Loss do wartosci 10 jest akceptowalny.
Na net graphie los jest wyswietlany jako kolor czerwony w zielonym grafie (ten górny).
by Kaszpirrrr
i nastepnym razem, uzyj szukareczki :] _________________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach