www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Kompedium wiedzy o CS ProMod |FAQ| |update 26.01.08|
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> CSPromod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Czw Lis 01, 2007 8:28 pm    Temat postu: Kompedium wiedzy o CS ProMod |FAQ| |update 26.01.08| Odpowiedz z cytatem

Witam!

Postanowiłem zebrać wszystkie info o ProModzie razem w jedno miejsce, a więc:

ProMod jest modyfikacją niezależną do CSS (na silniku Source), która ma zmieniać CSS do tego stopnia, aby mapy, recoil, fizyka etc, były zbliżone do CS 1.6, a więc ProMod = 1.6 na silniku Source (z założenia twórców).

Screeny z ProModa

Cytat:
POLSKI SERVER:

iSports.pl # CSPromod Beta 1.01 FiX
IP: 217.97.226.114:27017

Admin: Zuko

ZAPRASZAMY!!!


1. Jaka jest oficjalna strona ProModa?
www.cspromod.com

2. Czy ProMod jest bezpłatny?
Tak.

3. Czy muszę posiadać jakąś grę na silniku Source, aby grać w ProModa? Czy jeżeli mam na komputerze zainstalowanego CSS (pliki), ale nie mam go wykupionego na Steamie (widnieje przy nim napis: Pre-Load Complete) to czy ProMod mi zadziała?
Tak, musisz posiadać CS:S (wtedy na pewno działa, sprawdzone, co do innych gier z silnikiem Source, trwa weryfikacja) ze względu, że ProMod korzysta z silnika Source. Jeżeli masz pliki CSS na komputerze, jednak nie posiadasz wykupionego CSS i widnieje przy nim napis Pre-Load Complete w Steamie, ProMod ci nie zadziała.

Do działania ProModa potrzebujemy CSS. Jeżeli mamy inne gry z silnika Source, gra wygląda mniej więcej tak: KLIK

4. Skąd ściągnąć i jak zainstalować ProModa?
Grę ściągamy ze strony www.cspromod.com (mod zajmuje ponad 30mb), (CSP FULL ver. beta 1.02!!!), następnie kopiujemy folder cspromod do (standardowo) C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\SourceMods, potem wyłączamy i włączamy steama i jeżeli wykonaliśmy wszystko poprawnie, na liście gier pojawi się skrót do uruchomienia promoda.

5. Czy instalując ProModa, zepsuję sobie działanie CSS?
Nie, ProMod, to mod niezależny, do działania potrzebny jest mu sam silnik Source, jest rozdzielny z CSS, więc można instalować go bez obaw o zepsucie CSS.

6. Kiedy wyjdzie oficjalna pełna skończona wersja?
Nie wiadomo, na dzień dzisiejszy mamy ver. 1.02 beta, która zawiera masę błędów, jednak warto zobaczyć tą produkcję.

7. Czy ProModa stworzyło Valve?
Nie, ProModa stworzyło grono ludzi, którzy podejrzewam mają zamiłowanie do CSa i chcieli zmienić CS:S

8. Jakie ProMod ma wymagania?
Nieco mniejsze od CSS, jeżeli w CSS nie masz dużo fpsów, w ProModzie będziesz miał ich więcej, mapy są mniej wymagające, jednak są ładne i nie odbiegają wykonaniem od tych oryginalnych z CSS.

9. Ile mamy do dyspozycji map w becie 1.02 ProModa?
Mamy: dust2, inferno, nuke, train

10. Czy jest polski język w ProModzie?
Tak, o dziwo jest.

11. Czy sprawy związane z configiem/bindami/ustawieniami są podobne do tych z CSS czy 1.6?
Niestety nie, więcej info na stronie ProModa, na razie w wersji beta nikomu nie chce się rozszyfrowywać "języka" gry.

12. Czy są w ogóle serwery do ProModa?
O dziwo są, i to w dużych ilościach. Graczy też idzie znaleźć.

13. Czy w ProModzie strzela się podobnie jak w 1.6?
Tak, recoil i zachowanie broni podczas strzelania przypomina to z 1.6. Wspomnę jeszcze, że granaty także zachowują się tak jak te z 1.6 (w porównaniu do CSS jest brak poświaty flasha, smoke od razu dymi, nie ma "zamulenia" po wybuchu HE etc.)

14. Czy da się wykonywać BH w ProModzie?
No niestety w obecnej wersji beta widzimy ewidentny brak spowolnienia po skoku (oczywiście jest, ale prawie niezauważalny, w kolejnych wersjach myślę, że naprawią to), przez co możemy udawać "królika" na całej mapie...

15. Czy pociski przelatują przez ściany?
Teoretycznie jest powiedziane, że tak, osobiście nie miałem okazji sprawdzić.

16. Jak zachowuje się zoom w AWM?
Zoom jest szybki, podobny do tego z 1.6

17. Czy w ProModzie są boty?
W menu "New Game" jest do nich opcja, jednak nie działa, po prostu jeszcze nie dodano tego modułu do moda. Myślę, że w skończonej wersji będą i boty wbudowane w grę :)

18. Ile mamy dostępnych skinów graczy?
Na razie po jednym na drużynę, myślę, że będzie więcej.

19. Czy mamy do dyspozycji właściwie wszystkie bronie z 1.6?
W ver 1.02 beta mamy do dyspozycji:
Pistols: Glock, USP, Desert Eagle
Shotguns: brak
SubMachineGuns: MP5
Rifles: Galil, AK-47, AI AWP, Famas, M4A1
Machine Guns: brak
EQ: Kevlar, Kevlar + Helmet, HE, SG, FB, Defusal Kit

20. Czy jest jakaś lista serverów do CSP?
Tak, jest, np. z game-monitor: LINK

21.Co oznacza skrót CSP?
Counter Strike Profesional Modification

22. Modele z 1.6 do ProMod
Odsyłam do tematu : LINK


Teraz prośba do Was: wiadomo, że o czymś zapomniałem, powiedzcie, dodam to, dla nowych/zainteresowanych ProModem będzie to dobra rzecz. Można się nieco dowiedzieć nie?

Proszę nie piszcie tu, że ProMod jest lipny, etc, nie temu to ma służyć, wiadomo, na razie mamy wersję beta.

Jeżeli zauważyliście jakieś błędy/coś do poprawienia, także napiszcie (wiadomo, czasem człowiek się myli :))

Dziękuję za przyklejenie!

Wiadomo...to wersja beta, jednak warto w nią zagrać, spróbować, zobaczyć coś innego. Jestem ogromnie ciekaw, czy ProMod kiedyś może stać się taką legendą jak 1.6 (w ogóle CS, bo przecież CSa stworzyli sami gracze!) Mimo masy błędów, wystarczy odrobina cierpliwości, aby zobaczyć ProModa, który jako dopracowany mod mógłby naprawdę zaskakiwać i rywalizować o udział w e-sporcie.

Osobiście mi się spodobał (no to co widziałem...), jest bardzo obiecujący. Oczywiście nie odstawię CS 1.6, gdyż ProMod to jeszcze noworodek, który uczy się żyć w świecie...(choć to może dość mocne stwierdzenie). Trzeba go polubić...

Czekamy, aż nadejdzie ta chwila, w której gra stanie się dopracowana i ujrzy światło dzienne, zostanie oddana w nasze ręce...ręce graczy!

Pozdrawiam wszystkich, dziękuję za uwagę i za pomoc.

Materiały pomocnicze:
posty użytkowników board.counter-strike.pl
oficjalna strona ProModa www.cspromod.com
doświadczenia (dość bolesne) z samej gry w ProModa

/zaktualizowane/

Jeżeli chcesz coś napisać, ale nie masz do powiedzenia nic wnoszącego do tematu, nie pisz, nie rób śmietnika! Posty w stylu "gj świetnie" etc będą usuwane.
Jeżeli znalazłeś błąd, lub masz propozycję jakie pytanie dodać, napisz! Z chęcią zedytujemy!

_________________
www.Counter-Strike.PL


Ostatnio zmieniony przez KhazarOne dnia Sob Sty 26, 2008 5:34 pm, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Google
Reklama




PostWysłany: Czw Lis 01, 2007 8:28 pm    Temat postu:

Powrót do góry
zielony_potwor_zza_krzaka
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2006
Klan: Insurgency.pl

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 10:07 am    Temat postu: Re: Kompedium wiedzy o CS ProMod /FAQ/ |update 01.11.07| Odpowiedz z cytatem

KhazarOne napisał:

3. Czy muszę posiadać Half-Life 2 lub CS:S, aby grać w ProModa?
Tak, musisz posiadać albo HL2 albo CS:S, ze względu, że ProMod korzysta z silnika Source, który zawarty jest w tych grach.

Tutaj jest mały błąd. CSP wymaga CS:S. Na koncie gdzie miałem HL2 a nie miałem CS:S, CSP nie pokazywał się na liście gier.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Zuko
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Lut 2004
Klan: f0d

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 10:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zielony_potwor_zza_krzaka, ma rację CSP to jest mod do CSS a nie HL2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JiHAD^
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2006
Klan: .error.

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 12:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zuko napisał:
zielony_potwor_zza_krzaka, ma rację CSP to jest mod do CSS a nie HL2.

No nie do końca, mody są do silnika source, ale przy tworzeniu moda, można ustawić jakich gier ma wymagać (używać modeli i tekstur z tej gry).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
zielony_potwor_zza_krzaka
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2006
Klan: Insurgency.pl

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 12:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JiHAD^ napisał:

No nie do końca, mody są do silnika source, ale przy tworzeniu moda, można ustawić jakich gier ma wymagać (używać modeli i tekstur z tej gry).
Jasne że tak. Ale tutaj powinno być opisane co jest w standardzie, ewentualnie dopisać punkt poniżej że można tak i tak to wyedytować w gameinfo.txt.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 1:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zielony_potwor_zza_krzaka napisał:
JiHAD^ napisał:

No nie do końca, mody są do silnika source, ale przy tworzeniu moda, można ustawić jakich gier ma wymagać (używać modeli i tekstur z tej gry).
Jasne że tak. Ale tutaj powinno być opisane co jest w standardzie, ewentualnie dopisać punkt poniżej że można tak i tak to wyedytować w gameinfo.txt.


hmm...czyli da się zmienić czy ma korzystać z css czy z hl2?
Znalazłem taką linijkę w gameinfo.txt:

Kod:
SteamAppId   240      // This will mount all the GCFs we need (240=CS:S, 220=HL2).


Sądząc po tym^^ można mieć też samego HL2 i korzystać z promoda...tylko niech ktoś to przestawi i sprawdzi, ja nie mogę, bo mam i HL2 i CSS na steamie...

Pozdro
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JiHAD^
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2006
Klan: .error.

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 1:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko że jak to przestawisz żeby nie korzystało z plików CS:S nie będziesz miał większości modeli. :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Pią Lis 02, 2007 2:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JiHAD^ napisał:
Tylko że jak to przestawisz żeby nie korzystało z plików CS:S nie będziesz miał większości modeli. :lol:


hmm, no cóż, z ciekawości zmieniłem to, ale promod działa normalnie...może dlatego, że mam zainstalowanego hl2 i css na steamie....

poszukam czegoś, na czym ten promod działa....na CSS na pewno...

@edt, z tego co wyczytałem z forum promoda, to wszyscy też twierdzą że trzeba mieć css i tyle...więc sam nie wiem...

Kwestia co jest potrzebne, aby grać w ProModa nie została rozwiązana. Na pewno wymagany jest CSS, wtedy ProMod działa.
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 5:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lista serwerów do CSPromod:

http://www.game-monitor.com/search.php?game=cspromod2

/edt/dodane jako pyt nr. 20/KzR/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Zuko
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Lut 2004
Klan: f0d

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 11:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polski serwer [jedyny?]

217.97.226.114:27017 iSports.pl # CSPromod Beta 1.01 FiX

Admin: ja :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 11:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zuko napisał:
Polski serwer [jedyny?]

217.97.226.114:27017 iSports.pl # CSPromod Beta 1.01 FiX

Admin: ja :)


wbiłem z ciekawości :) ślad w logach zostanie heheh...szkoda że świeci pustką, może mała reklama? w końcu osobnego działu do promoda o servach nie ma, więc może mały temacik aka servy 1.6?

Śmiesznie byłoby się spotkać w promodzie :)

Pozdro
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Zuko
Moderator
Moderator


Dołączył: 26 Lut 2004
Klan: f0d

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 11:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ludzie grali jak tylko csp wyszedł, potem przenosiny serwerów [isportu] i jakiś czas nie działał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Sob Lis 03, 2007 11:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jutro wpadnę na ten serverek, dodałem na górze tematu cytat o servie, trzeba zorganizować ekipę i pograć hehe, może trochę ludzi wbije :)

Pzdr
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Pagi
Moderator
Moderator


Dołączył: 05 Cze 2006

PostWysłany: Nie Lis 04, 2007 9:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ekscytuj sie za bardzo...
Przed patchem mialem pelno servow (w tym ten) po up'ie tylko kilka.

Jak na razie nie ma sensu stawiac takich servow, bo ta gra to w wiekszosci bledy...
_________________
tymozyna napisał:
nie warto jest sie odwracac od czegos co sie lubi, a warto walczyc o to!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Rzeznik
Moderator
Moderator


Dołączył: 30 Sty 2005

PostWysłany: Nie Lis 04, 2007 10:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś chciałem pograć troche , ale gdy dostałem taką odpowiedź to zwątpiłem ;-)
_________________
:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> CSPromod Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury