Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
myg0t Moderator
Dołączył: 24 Maj 2004
|
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 12:33 am Temat postu: |
|
|
To coś zwaliłeś po prostu. Ja sobie ze spokojem gram.
Proponuję najpierw poczytać o configach i komendach. Wtedy wie się co się robi . Ty jeszcze nie wiesz . Nie można wszystkiego wrzucać do jednego kubła, bo wyjdzie z tego to co masz własnie na ekranie.
Netgraph ?
Kod: | net_graphheight "870" | dostosuj chłopie to do swojej rozdziałki.
Cytat: | // 640x480 446
// 800x600 566
// 1024x768 734
// 1280x960 926
// 1280x1024 992 |
Widać z tego, że wysokość netgraph'a zawiera się między 32, a 34 jednostki. Wystarczy odjąć ją od wysokości - rozdzielczości i masz swoją wartość net_graphheight "xxx"
Kod: | net_graphpos "2" //1 = prawa strona; 2=środek; 3=lewa strona |
Cytat: | net_graph_3 - jedyna wartość dopuszczalna w ESL |
Tak jak mówiłem przestudiuj każdą z komend i wtedy bedzie wszystko śmigać. Kopalnia wiedzy jest google .
Dobranoc. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 12:33 am Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
qbiszon Pierwszak
Dołączył: 13 Gru 2005
|
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 8:41 pm Temat postu: |
|
|
No po prostu nie da rady. Wyrzuciłem stary CFG, żeby się stworzył domyślny, spróbowałem załadować ten Twój i dalej to samo.
Z ciekawości sprawdziłem ile mam FPS i spodziewałem się, że będę miał ich najwyżej 5 - zdziwiłem się, mam ich bardzo dużo, gra tak chodzi z jakiegoś innego powodu.
Próbował jeszcze ktoś grać na tym CFG? |
|
Powrót do góry |
|
|
midkam Użytkownik
Dołączył: 07 Maj 2007
|
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 10:41 pm Temat postu: |
|
|
>qbiszon
Specjalnie dla Ciebie to przetestowałem ;]
i ... jest spoko, to samo co na orginale.
>myg0t
Jaka jest komenda, abym net_graph miał na dole ?
Bo na tym co skopiowałem od Ciebie jest on u góry i strasznie mi to przeszkadza. :]
thx |
|
Powrót do góry |
|
|
myg0t Moderator
Dołączył: 24 Maj 2004
|
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 11:23 pm Temat postu: |
|
|
Wstaw net_graphheight "64." _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pgl Pierwszak
Dołączył: 02 Maj 2007 Klan: WS
|
Wysłany: Pią Lis 23, 2007 5:15 pm Temat postu: GUI CEVO |
|
|
MAM PYTANKO CZY TE GUI CEVO JEST DOPUSZCZONE NA ESL CZULI INACZEJ TE KOMNEDY ITD. ??? I TE CFG ?? BO NIE WIEM CZY JEST BO TYLE BAJEROW JEST WJEB.... W TY GUI ZE GLOWA MALA ???????
PLIS O ODPOWIEDZ !! |
|
Powrót do góry |
|
|
qbiszon Pierwszak
Dołączył: 13 Gru 2005
|
Wysłany: Pią Lis 23, 2007 7:22 pm Temat postu: |
|
|
Na pierwszej stronie tego tematu o to pytałem i tam szukaj odpowiedzi I NIE KRZYCZ JUZ!!!223425 |
|
Powrót do góry |
|
|
midkam Użytkownik
Dołączył: 07 Maj 2007
|
Wysłany: Pią Lis 23, 2007 7:32 pm Temat postu: |
|
|
Komendy nie wszystkie są dopuszczalne, zamiast tego wstaw to co podał myg0t
a co do hud'a, to sam nawet nie wiem xD |
|
Powrót do góry |
|
|
n0_n4m3 Użytkownik
Dołączył: 04 Wrz 2007
|
Wysłany: Sro Lis 28, 2007 9:28 pm Temat postu: |
|
|
idealne gonfigi zwlaszcza ten gui. miale m 15 max 30 fps a teraz srednia to 60 wielkie thx ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
midkam Użytkownik
Dołączył: 07 Maj 2007
|
Wysłany: Czw Lis 29, 2007 4:23 pm Temat postu: |
|
|
To ja dziękuje :]
I ponawiam prośbę, abyście podawali jakieś ciekawe linki itp, ponieważ ja całego neta nie ogarnę ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
Skrzat Pierwszak
Dołączył: 05 Sie 2006
|
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 7:09 am Temat postu: |
|
|
Jak uruchomic CEVO CSS GUI ? Poniewaz zainstalowalem i niestety poza interfacem nic sie nie zmienilo :/
ten pierwszy cfg, dt tez nie zmienil mi ilosci fps'ow
Moj setup (chodz i tak pewnie marny)
GeForce 2 MX/MX 400
512 RAM
Duron 1,8GHz
Ma ktos pomysl jak wyciagnac przynajmniej 40 fpsow? |
|
Powrót do góry |
|
|
myg0t Moderator
Dołączył: 24 Maj 2004
|
Wysłany: Pią Gru 14, 2007 1:31 pm Temat postu: |
|
|
Znalazłem dwie wersje highfps'owych cfg, jedna bardzo zoptymalizowana, a druga mniej.
highoptim.cfg
Kod: | //High Performance Config by DeepBlue Version 0.5
//Visit: www.deepblue-online.eu for updates
//Blut aus. Alle Werte auf "1" zum anstellen
violence_agibs "0"
violence_hgibs "0"
violence_hblood "0"
violence_ablood "0"
//Regen aus
alias stop_rainsound "soundscape_fadetime 9999; soundscape_flush"
stop_rainsound
r_rainalpha "0"
r_rainradius "0"
r_rainsimulate "0"
r_RainSplashPercentage "0"
//Keine Sprays downloaden und anzeigen
cl_allowdownload "0"
//nur ein Model pro Team
//cl_minmodels "1"
cl_min_ct "1" //weahlt hier das CT-Model aus
cl_min_t "1" //weahlt hier das T-Model aus
//Graphiktuning
//mat Variablen
mat_bumpmap "0" // Bump Mapping aus
mat_specular "0" // Spiegelungen aus
mat_filterlightmaps "0"
mat_clipz "0"
muzzleflash_light "0"
// Sollte der Sound stottern auf 0 setzen kostet dann aber Performance
mat_forcemanagedtextureintohardware "1"
mat_forcemanagedtextureintohardware "0"
//clientseitge Physikberechnungen
cl_phys_props_enable "0" // clientseitige Physikobjekte aus
cl_phys_props_max "0"
cl_detaildist "0"
cl_detailfade "0"
cl_ejectbrass "0" // Huelsen aus
r_propsmaxdist "500" // Objektfading
//preloads an
cl_forcepreload "1"
sv_forcepreload "1"
//decals aus Einschussloecher usw
mp_decals "0" // Zahl der gezeigten Decals
r_decals "0"
r_decal_cullsize "3"
r_drawmodeldecals "0" // Decals auf Models aus
//renderer Variablen
r_avglight "0"
r_renderoverlayfragment "0"
r_lod "2"
r_modellodscale "0.5"
r_lightaverage "0"
r_lightinterp "0"
r_3dsky "0"
r_dynamic "0"
r_worldlights "1"
//Schatten aus
r_shadows "0"
//Wasser
r_waterforceexpensive "0"
r_cheapwaterend "1"
r_cheapwaterstart "1"
r_WaterDrawReflection "0"
r_WaterDrawRefraction "0"
mat_wateroverlaysize "16"
//seile
rope_wind_dist "0" // Keine im Wind schwingenden Seile
rope_smooth "0" // Keine Glaetung der Seile
rope_subdiv "0" // Subdivisionsgroese der Seile
//nebel aus
fog_enable "0"
fog_enable_water_fog "0"
//Ragdolls aus
cl_ragdoll_physics_enable "0"
cl_ragdoll_collide "0"
//Erweiterte Grafikoptionen
mat_picmip "4" // Texturqualitaet
r_rootlod "2" // Niedrige Modeldetails
mat_reducefillrate "1" // Niedrige Shaderqualitaet
mat_antialias "0" // AA aus
mat_forceaniso "1" // AF aus
mat_trilinear "1" // Trilinear an
mat_vsync "0" // V-sync aus
mat_hdr_enabled "0" // HDR aus
mat_hdr_level "0" // HDR aus
mat_colorcorrection "0" // colorcorrection aus
//DirectX Level niedrieger = schneller und haesslicher
//loescht die // vor den gewuenschten Wert
//mat_dxlevel "60" // nicht zu empfehlen
//mat_dxlevel "70" // nicht in der ESL erlaubt
//mat_dxlevel "80"
//mat_dxlevel "81"
//mat_dxlevel "90"
//mat_dxlevel "95" // nur fuer DirectX 9.0c Karten!
//sonstige
//fps_max "101" bei extremen FPS Schwankungen senken
echo "--------------------------------------------------"
echo "High Performance Config by DeepBlue v.0.5 loaded"
echo "visit www.deepblue-online.eu for updates"
echo "--------------------------------------------------" |
oraz optim.cfg
Kod: | //Performance Config by DeepBlue Version 1.52
//Visit: www.deepblue-online.eu for updates
//Screenshot qualitaet
jpeg_quality "100"
//Blut an. Alle Werte auf "0" zum austellen
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
violence_hblood "1"
violence_ablood "1"
//Keine Sprays downloaden und anzeigen
cl_allowdownload "0"
//nur ein Model pro Team
//cl_minmodels "1"
//cl_min_ct "1" //weahlt hier das CT-Model aus
//cl_min_t "1" //weahlt hier das T-Model aus
//Graphiktuning
//mat Variablen
mat_bumpmap "0" // Bump Mapping aus
mat_specular "0" // Spiegelungen aus
mat_filterlightmaps "0"
mat_clipz "0"
// Sollte der Sound stottern auf 0 setzen kostet dann aber Performance
mat_forcemanagedtextureintohardware "1"
mat_forcemanagedtextureintohardware "0"
//clientseitge Physikberechnungen
cl_phys_props_enable "0" // clientseitige Physikobjekte aus
cl_phys_props_max "0"
cl_detaildist "600"
cl_detailfade "200"
cl_ejectbrass "0" // Huelsen aus
r_propsmaxdist "500" // Objektfading
//preloads an
cl_forcepreload "1"
sv_forcepreload "1"
//decals aus Einschussloecher usw
mp_decals "0" // Zahl der gezeigten Decals
r_decals "0"
r_decal_cullsize "2"
r_drawmodeldecals "0" // Decals auf Models aus
//renderer Variablen
r_avglight "0"
r_renderoverlayfragment "0"
r_lod "0" // ESL Wert
r_worldlights "0.9" // ESL Wert
r_modellodscale "0.5"
r_lightaverage "0"
r_3dsky "0"
//Wasser
r_waterforceexpensive "0"
r_cheapwaterend "1"
r_cheapwaterstart "1"
r_WaterDrawReflection "0"
r_WaterDrawRefraction "0"
//seile
rope_wind_dist "0" // Keine im Wind schwingenden Seile
rope_smooth "0" // Keine Glaetung der Seile
rope_subdiv "0" // Subdivisionsgroese der Seile
//nebel aus
fog_enable "0"
fog_enable_water_fog "0"
//Ragdolls - loescht die // um sie zu deaktivieren
//cl_ragdoll_physics_enable "0"
//cl_ragdoll_collide "0
//Erweiterte Grafikoptionen
mat_picmip "2" // Texturqualitaet
r_rootlod "2" // Niedrige Modeldetails
mat_reducefillrate "1" // Niedrige Shaderqualitaet
mat_antialias "0" // AA aus
mat_forceaniso "1" // AF aus
mat_trilinear "1" // Trilinear an
mat_vsync "0" // V-sync aus
mat_hdr_enabled "0" // HDR aus
mat_hdr_level "0" // HDR aus
mat_colorcorrection "0" // colorcorrection aus
//DirectX Level niedrieger = schneller und haesslicher
//loescht die // vor den gewuenschten Wert
//mat_dxlevel "60" // nicht zu empfehlen
//mat_dxlevel "70" // nicht in der ESL erlaubt
//mat_dxlevel "80"
//mat_dxlevel "81"
//mat_dxlevel "90"
//mat_dxlevel "95" // nur fuer DirectX 9.0c Karten!
//sonstige
//fps_max "101" bei extremen FPS Schwankungen senken
echo "--------------------------------------------"
echo "Performance Config by DeepBlue v.1.52 loaded"
echo "visit www.deepblue-online.eu for updates"
echo "--------------------------------------------" |
Może się Wam przydadzą. Uwaga nie sprawdzałem kwestii zgodności z ESL Na razie . Jak będzie czas to wyedytuję co trzeba.
Pozdrawiam _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misza Użytkownik
Dołączył: 05 Kwi 2005
|
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 1:05 pm Temat postu: |
|
|
Skrzat napisał: |
Moj setup (chodz i tak pewnie marny)
GeForce 2 MX/MX 400
512 RAM
Duron 1,8GHz
Ma ktos pomysl jak wyciagnac przynajmniej 40 fpsow? |
stary na takim kompie to sie ciesz, ze css'a odpaliles xD a tak na powaznie to stalych pewnie nawet 30 bys nie wyciagnal :/
a teraz przejde do mojego pytania, ktore cfg polecacie pod gf 6800 ? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
myg0t Moderator
Dołączył: 24 Maj 2004
|
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 2:18 pm Temat postu: |
|
|
A jakie to ma znaczenie jaką masz kartę ? To tylko kwesia obsługiwanego directX'a i kwestia procesora. Zawsze mnie to śmieszyło. CFG na konkretną kartę . _________________
Ostatnio zmieniony przez myg0t dnia Sob Gru 15, 2007 3:01 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Misza Użytkownik
Dołączył: 05 Kwi 2005
|
Wysłany: Sob Gru 15, 2007 2:55 pm Temat postu: |
|
|
hehe ;p to lipa _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon9 Pierwszak
Dołączył: 27 Paź 2007
|
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 9:50 pm Temat postu: |
|
|
Witam.
Mój sprzęt to:
Amd Athlon 64 3000+
2x 512 ddr i 1x 256 ddr
160Gb
Gigabyte 7600Gs 256/128 PCi-E
Płyta głowna: Asus K8N4
Mam od 30-100 fps zależy. Jak gram na d2 8vs8 to już jest od 30-60fps, a jak z 2vs2 to chodzi pięknie. Czy to normalne ze na tym sprzęcie mam tyle fps ? |
|
Powrót do góry |
|
|
|