Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 2:16 pm Temat postu: Anti Rush 1.8 (Orange Box) |
|
|
Opis
Skrypt zawiera strefy do wszystkich standardowych map. Strefy są zaznaczone w grze laserem, a pozycje odpowiednich graczy sprawdzane są do określonego czasu. Po przekroczeniu strefy gracz jest natychmiastowo karany.
* rush jest dozwolony dla terrorystów na mapach de_;
* rush jest dozwolony dla antyterrorystów na mapach cs_;
* rush jest dozwolony dla terrorystów na mapach cs_, gdy zakładnicy są ratowani;
* rush jest dozwolony dla antyterrorystów na mapach de_, gdy bomba jest podłożona;
Funkcje
- wbudowane dodawanie stref i ich granic;
- immunitet administratorów;
- komunikaty;
- i inne.
Wymagania
EventScripts Public Beta 2.1.1.338
Instalacja
1. Ściągnij skrypt
2. Skopiuj folder anti_rush razem z plikami do /addons/eventscripts/
3. Skonfiguruj skrypt w pliku anti_rush.cfg
4. Dodaj poniższe linie do pliku autoexec.cfg:
Kod: | eventscripts_language polish
es_load examples/auth/basic_auth
BASIC_AUTH_ADMIN_LIST "STEAMID;STEAMID..."
es_load anti_rush |
Lista zmian
Wersja 1.1:
- ujednolicony system stref;
- strefy nie wymagają określania współrzędnych Z;
- szybsze wczytywanie stref;
- bardziej optymalne sprawdzanie pozycji graczy;
- poprawiona strefa na mapie de_cbble;
- poprawiona strefa na mapie de_aztec;
- przesunięta jedna strefa na mapie cs_italy;
- zmiany w laserze zaznaczającym granice stref (dodana możliwość wyłączenia go oraz zmiany jego koloru (domyślnie czerwony), cieńszy o połowę);
- gdy zostaje jeden gracz w drużynie atakującej to rushowanie jest dozwolone (można to wyłączyć);
- rushowanie na mapach cs_ jest dozwolone gdy ratowany jest trzeci zakładnik;
- dodane sprawdzanie wersji stref (jeśli jest stara to skrypt się automatycznie wyłącza);
- skrypt działa dopiero po zmianie mapy (a nie jak wcześniej - działał częściowo, a po zmianie mapy całkowicie);
- inne poprawki (m. in. brak żadnych błędów w konsoli).
Wersja 1.2:
- dużo szybsze działanie;
- ustawienia w oddzielnym pliku anti_rush.cfg;
- zmiany w komunikatach (niektóre skrócone, inna kolorystyka, polskie znaki, możliwość przetłumaczenia na inne języki - plik strings.ini);
- działanie już od następnej rundy od uruchomienia skryptu (nie trzeba zmieniać mapy jak poprzednio);
- funkcja "last man rushing" dotyczy graczy z obu drużyn;
- zmiany w strefach (usunięty prefiks ar_, małe zmiany wymagane z racji przepisania skryptu do Pythona, poprawiona strefa na cs_italy, inny laser oznaczający strefy);
- wiele drobnych poprawek.
Wersja 1.3:
- skrypt działa poprawnie na Linuxie;
- poprawiony błąd z komunikatem "Został ostatni terrorysta...", gdy zostawał ostatni antyterrorysta.
Wersja 1.4:
- skrypt został dostosowany do EventScripts w wersji 2.0.0.248c;
- poprawiony błąd niewyświetlania wersji skryptu np. w Game-Monitorze;
- dodany brakujący komunikat do pliku strings.ini, dzięki czemu wyświetla się już w języku polskim.
Wersja 1.5:
- poprawiony błąd niedziałających kolorów lasera zaznaczającego granice stref (zawsze był czerwony);
- rush dozwolony, gdy jeden z zakładników jest ratowany (wcześniej - gdy trzeci);
- rush dozwolony, gdy zostaje jeden gracz w drużynie (jeśli włączone) w każdym przypadku (wcześniej - tylko gdy przedostatni gracz został zabity przez przeciwnika);
- tylko jedna wartość została publiczna (anti_rush_version);
- nieznacznie zmienione komunikaty;
- nowy, o wiele prostszy, system stref;
- brak pętli sprawdzającej pozycje graczy i przeliczającej współrzędne (mniejsze obciążenie dla serwera);
- laser zaznaczający granice stref widoczny jest tylko dla drużyny, której on dotyczy;
- wbudowane dodawanie stref i ich granic przy pomocy jednej komendy;
- bardzo dużo zmian w kodzie, dzięki którym skrypt działa o wiele lepiej (mniej kodu - te same funkcje);
- skrypt do działania wymaga również ES_Tools.
Wersja 1.6:
- skrypt nie zawiesza już serwerów na Linuxie.
Wersja 1.7:
- poprawione strefy na de_inferno i cs_italy;
- komunikat o ostatnim graczu w drużynie wyświetla się zależnie od rodzaju mapy (wcześniej zawsze było napisane o ostatnim terroryście);
- przekroczenie strefy nie zabija już po zakończeniu rundy do czasu rozpoczęcia nowej, mimo że laser znikał.
Wersja 1.8:
- skrypt działa po aktualizacji silnika gry;
- ES Tools nie jest już wymagany;
- granice rushu są znów widoczne dla obu drużyn (z powodu braku ES Tools'a);
- dodane angielskie i duńskie tłumaczenie;
- zmieniony jeden komunikat, kilka poprawionych.
Zrzuty ekranu
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_1.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_2.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_3.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_4.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_5.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_6.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_7.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_8.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_9.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_10.jpg
http://glodny.enetia.pl/Anti_Rush/anti_rush_11.jpg
Dodawanie stref
Dodawanie stref nie powinno już stanowić problemu. Wystarczy wpisać komendę "!zones" i dalej postępować intuicyjnie. Bardziej szczegółowo widać jak to działa na powyższych obrazkach. Jeśli mimo wszystko będą jakieś problemy to napiszę krótką instrukcję.
Informacje dodatkowe
1. W przypadku immunitetu administratorów, jeśli dodaje się ich STEAM ID pierwszy raz podczas działania serwera, po dodaniu należy na serwerze użyć komendy "exec autoexec", zmienić mapę lub zrestartować serwer.
2. Po zmianie ustawień w pliku anti_rush.cfg podczas działania skryptu należy go ponownie uruchomić (es_reload anti_rush).
Serwery używające skryptu
http://www.game-monitor.com/search.php?search=anti_rush_version&type=variable
Podziękowania
Dla Pingusia za testowanie wersji 1.0 skryptu.
Dla B@ndita83^ za znalezienie błędów, pomysły i testowanie wersji 1.0 skryptu.
Dla Gustawusa za testowanie i znalezienie błędów w wersji 1.2 (gdy serwer działał na Linuxie).
Dla a!mLe$$a za udostępnienie serwera z Linuxem (co pozwoliło mi wyeliminować błędy zawieszające serwer) oraz za znalezienie błędów w strefach i wersji 1.6 skryptu.
Ostatnio zmieniony przez Głodny dnia Sob Lip 17, 2010 2:28 pm, w całości zmieniany 17 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 2:16 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pingus Użytkownik
Dołączył: 11 Kwi 2007
|
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 3:45 pm Temat postu: |
|
|
Dziekuje ci glodny za to :
Podziękowania
Dla Pingusia (wymusił je na mnie ;D) za pomysł na zaznaczenie stref "laserem" na mapach.
No i mam nadzieje ze wyglad stref wam sie spodoba |
|
Powrót do góry |
|
|
zielony_potwor_zza_krzaka Użytkownik
Dołączył: 12 Lis 2006 Klan: Insurgency.pl
|
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 4:57 pm Temat postu: |
|
|
Głodny, dodaj kilka screenów jak to dokładnie wygląda i opisz (o ile nie jest to opisane w dokumentacji) jak się robi strefy.
No i temat do przyklejenia. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 5:51 pm Temat postu: |
|
|
No tak... screeny - już dodałem. Odnośnie dodawania stref na razie nic nie napisałem i nie napiszę, bo muszę wprowadzić jeszcze pare zmian. Aktualnie są dwa sposoby dodawania stref: pierwszy, prostszy, który nadaje się tylko do bardzo prostych map, np. de_dust (wszystko przez to, że od tej mapy zaczynałem), a drugi bardziej dokładny, nadający się do każdej mapy. Pierwszy sposób jest zbędny, bo użyłem go może przy... pięciu strefach, a drugi niepotrzebnie wymaga współrzędnych "z". Niedługo to zmienię i wtedy dodawanie stref będzie dużo prostsze i wtedy dokładnie opiszę ten proces. Co do przyklejania tematu, myślę że nie ma to sensu, bo serwerów TP jest niewiele i raczej wielkiego zainteresowania nie będzie. |
|
Powrót do góry |
|
|
nawri Użytkownik
Dołączył: 19 Gru 2006 Klan: Unnamed Clan
|
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 6:38 pm Temat postu: |
|
|
Człowieku , zrobiłeś plugin na skale światową chyba jest jedynym obecnie działającym gratuluje |
|
Powrót do góry |
|
|
Pingus Użytkownik
Dołączył: 11 Kwi 2007
|
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 11:02 am Temat postu: |
|
|
Glodny jedna strefa na d1 jest troche dzika:A pamietam jak mi ja pokazywales ale hmm skoczysz i dostajesz slay ;] . No ale ok dzieci przewaznie nie graja xD |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 2:37 pm Temat postu: |
|
|
Granica jest przed skrzynkami to można się domyślić, że po wejściu na nie, strefa jest już przekroczona, ale faktycznie przesunę ją trochę do przodu.
nawri napisał: | Człowieku , zrobiłeś plugin na skale światową chyba jest jedynym obecnie działającym gratuluje |
Był potrzebny, to już jest. Dzięki. |
|
Powrót do góry |
|
|
Pingus Użytkownik
Dołączył: 11 Kwi 2007
|
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 12:01 pm Temat postu: |
|
|
Glodny Glodny ;] . On byl potrzebny a ty sie z nim leniles Ja cie poganialem i o to jest /
GLodny mozesz na d1 kolo skrzyn zaznaczyc tak zeby dac drugi laser . Na skrzynkach i tyle . |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Sob Sty 26, 2008 10:36 am Temat postu: |
|
|
Wersja 1.1 już jest.
Lista zmian:
- ujednolicony system stref;
- strefy nie wymagają określania współrzędnych Z;
- szybsze wczytywanie stref;
- bardziej optymalne sprawdzanie pozycji graczy;
- poprawiona strefa na mapie de_cbble;
- poprawiona strefa na mapie de_aztec;
- przesunięta jedna strefa na mapie cs_italy;
- zmiany w laserze zaznaczającym granice stref (dodana możliwość wyłączenia go oraz zmiany jego koloru (domyślnie czerwony), cieńszy o połowę);
- gdy zostaje jeden gracz w drużynie atakującej to rushowanie jest dozwolone (można to wyłączyć);
- rushowanie na mapach cs_ jest dozwolone gdy ratowany jest trzeci zakładnik;
- dodane sprawdzanie wersji stref (jeśli jest stara to skrypt się automatycznie wyłącza);
- skrypt działa dopiero po zmianie mapy (a nie jak wcześniej - działał częściowo, a po zmianie mapy całkowicie);
- inne poprawki (m. in. brak żadnych błędów w konsoli). |
|
Powrót do góry |
|
|
zullus Pierwszak
Dołączył: 15 Paź 2005
|
Wysłany: Sro Lut 27, 2008 6:05 pm Temat postu: |
|
|
Mam kilka pytan
Czy ten plugin jest tylko do cs Source ?
Siedze w amxie w cs 1.6 od ponad roku i ladnie sobie sciagam pliki sma i amxx i normalnie dodaje pluginy ale to mi wyglada na cos innego mowie o opisie instalacji na stronie jest ona niedokladna lub poprostu ten plugin jest tylko na source
pisze naprzyklad
3. Dodaj poniższe linię do pliku autoexec.cfg:
es_load examples/auth/basic_auth
es_set BASIC_AUTH_ADMIN_LIST "STEAM...;STEAM..."
es_load corelib
es_load anti_rush
4. Skonfiguruj skrypt w pliku es_anti_rush.txt
Nie jest zprecyzowane gdzie autoexec ma byc i jak mamy konfigurowac plik es
Da sie to zrobic na 1.6? |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 3:54 pm Temat postu: |
|
|
To jest skrypt wyłącznie do CS: S. Spójrz na nazwę działu, później zobacz jak nazywa się ten nad nim. I właśnie w tym drugim masz dwa tematy przyklejone. |
|
Powrót do góry |
|
|
kabe Użytkownik
Dołączył: 03 Kwi 2007
|
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 11:39 am Temat postu: |
|
|
Witam , mam pytanie odnosnie tego skrtyptu. Jak do pliku server.cfg wpisze wszystkie komendy potrzebne do uruchomienia skryptu , a na serwerze akurat bedze grana jakas aimowa mapa na ktorej nie chce , zeby strefy byly aktywne , to co sie stanie ? Skrypt ustawi jakies własne strefy ? Inofrmacje o zaladowaniu skryptu typu " CT moze raszowac za 120 sekund " będą nadal wyświetlane ?
Pozdrawiam i prosze o odpowiedz |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 2:39 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli w pliku ze strefami nie będzie jakiejś mapy to skrypt w ogóle nie będzie na niej działał. |
|
Powrót do góry |
|
|
kabe Użytkownik
Dołączył: 03 Kwi 2007
|
Wysłany: Czw Cze 12, 2008 5:07 pm Temat postu: |
|
|
Skrypt już jest na moim serwerze . Bardzo za niego dziękuje autorowi i polecam , ponieważ jest idealny do Teamplaya. |
|
Powrót do góry |
|
|
trawiator Mieszkaniec boarda
Dołączył: 09 Sie 2004
|
|
Powrót do góry |
|
|
|