Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Nie Cze 22, 2008 11:09 am Temat postu: |
|
|
Pojawiła się również nowa wersja 1.2 do EventScripts 2.0. Udało mi się przepisać cały skrypt do Pythona zachowując wszystkie funkcje z poprzednich wersji. Jeśli wcześniej komuś skrypt powodował lagi to przy tej wersji to nie powinno mieć miejsca. Zmieniło się trochę dodawanie stref. Trzeba podmienić wszystkie pliki. Dokładna lista zmian w pierwszym poście. |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Nie Cze 22, 2008 11:09 am Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Greenex Użytkownik
Dołączył: 13 Cze 2007
|
Wysłany: Sro Cze 25, 2008 9:22 pm Temat postu: |
|
|
a mi skrypt nie dziala
Wklejam antyrusha do eventscripta oraz edytuje server.cfg a strefy nie dzialaja HELP
Jak cos to moje gg 2884673. Kto bedzie mial chec to pls o kontakt, a jak nie to chodz tutaj |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 10:47 am Temat postu: |
|
|
Najlepiej zapoznaj się jeszcze raz z pierwszym postem tego tematu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Greenex Użytkownik
Dołączył: 13 Cze 2007
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:19 am Temat postu: |
|
|
Cytat: | Instalacja
1. Ściągnij skrypt
2. Skopiuj folder anti_rush do /addons/eventscripts/
3. Skonfiguruj skrypt w pliku anti_rush.cfg
4. Dodaj poniższe linie do pliku autoexec.cfg:
Kod:
Kod: | es_load examples/auth/basic_auth
BASIC_AUTH_ADMIN_LIST "STEAM...;STEAM..."
es_load anti_rush |
|
1. Done
2. Done
3. Done
4. Done
Przeinstalowalem eventscript 2.0 tak by byl czysty i antirush dzialal przez chwile (dziala tylko po restarcie serwera przez pare minut) a potem sie wylacza. A po przejscu przez strefe to serwer sie wiesza. Ustawienia mam domyslne.
Edit: Wywalilem teraz zblocka oraz detoxa. Nadal to samo
Mam jeszcze: Metamode, Sourcemode oraz maniego czyli to czego juz ruszyc nie moge. |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:39 am Temat postu: |
|
|
EventScripts 2.0, jaka wersja dokładnie? Kopiujesz wszystkie pliki czy tylko te niezbędne? I jakieś błędy w konsoli może? Uruchom skrypt ręcznie i przyjrzyj się. |
|
Powrót do góry |
|
|
Greenex Użytkownik
Dołączył: 13 Cze 2007
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:51 am Temat postu: |
|
|
Versia: mattie_eventscripts_200beta247a.zip
Kopiowalem wszystkie pliki.
Jak nic nie dodawalem do servercfg.cfg to po wpisaniu rcon es_load anti_rush mam cos takiego:
Kod: | rcon es_load anti_rush
autokick is disabled for 0
Traceback (most recent call last):
File "/home/css-ad/cstrike/addons/eventscripts/es.py", line 324, in loadModuleAddon
newaddon = __import__(importname)
File "/home/css-ad/cstrike/addons/eventscripts/anti_rush/anti_rush.py", line 9, in <module>
auth = services.use('auth')
File "/home/css-ad/cstrike/addons/eventscripts/_libs/python/services/__init__.py", line 54, in use
return GlobalServices[name]
KeyError: 'auth'
Could not open script for addons/eventscripts/anti_rush/es_anti_rush.txt
Error source (console): (no script)
L 06/26/2008 - 12:49:19: rcon from "83.7.62.171:3076": command "es_load anti_rush"
|
Po dodaniu komend z autoryzacja do server.cfg to po wpisaniu komendy rcon es_load anti_rush mam cos takiego:
Kod: | rcon es_load anti_rush
autokick is disabled for 0
Loaded: addons/eventscripts/anti_rush/es_zones_db.txt
Loaded:anti_rush
L 06/26/2008 - 12:52:09: rcon from "83.7.62.171:3111": command "es_load anti_rush" |
Zauwazylem tez, ze przy zmianie mapy wywala mnie z gry. nie zawsze ale wywala. |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 12:24 pm Temat postu: |
|
|
Te błędy są związane z autoryzacją, ale gdy wszystkie linie dodałeś (tak na marginesie dodawaj je do autoexec.cfg, a nie server.cfg) to już błędu nie było. Czyli skrypt się uruchamia, ale nie wiem dlaczego sam się wyłącza i zawiesza serwer. Po uruchomieniu go, zmień mapę i może wtedy jakieś błędy się pojawią. Wpisuj też samo "es_load" żeby sprawdzić czy rzeczywiście "sam się wyłącza". |
|
Powrót do góry |
|
|
Greenex Użytkownik
Dołączył: 13 Cze 2007
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 12:50 pm Temat postu: |
|
|
A wiec:
1.Wstawilem wszystko do autoexec.cfg. - ok
2. Zrestartowalem serwer. - ok
3. Wszedlem na serwer. - ok
4. Dolaczylem do CT - ok
przekroczylem linie strefy - error (Serwer padl).
Po restarcie doszedlem do pkt 4. i...
1. Proba zmiana mapy - error (Server padl).
Ustawilem w komendzie startowej by byla mapa de_dust
Ta sama sytuacja.
Po zmianie mapy przez komende na mapie gdzie mod jeszcze dzialal (Nie przekraczalem strefy) to juz moda widac nie bylo. A gdy chcialem jeszcze raz go zaladowac to wyskakiwalo mi ze mod jest juz zaladowany. |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 3:05 pm Temat postu: |
|
|
Dobrze by było żeby ktoś jeszcze to sprawdził. Ja testowałem na SDS (Windows) i problemów nie było. |
|
Powrót do góry |
|
|
Greenex Użytkownik
Dołączył: 13 Cze 2007
|
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 3:44 pm Temat postu: |
|
|
no server stoi na linuxie jak cos |
|
Powrót do góry |
|
|
gustawus Użytkownik
Dołączył: 03 Sie 2007
|
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 8:13 am Temat postu: |
|
|
na linuxie też mam podobne zachowanie
na office strefy działały tylko pierwszą rundę po starcie serwera
W konsoli zauważyłem, że pojawiają się komunikaty błędów związane z es.tell
Po usunięciu kodu związanego z komunikatami dla grczy, strefy działały poprawnie(cs_office). Pozostał problem zawieszania się serwera po zmianie mapy np na dust_2 - zawiesza się po przekroczeniu strefy przez ct. |
|
Powrót do góry |
|
|
Greenex Użytkownik
Dołączył: 13 Cze 2007
|
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 10:18 am Temat postu: |
|
|
uff.. a myslalem ze jestem noobem i ze jak pierwszy raz podchodze do stawiania serwerow to ze wszystkim bede mial problemy |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 10:49 am Temat postu: |
|
|
No dobrze, coś już wiadomo. Gustawus, jeśli możesz to spróbuj zmienić kare na inną, np. wyrzucenie z serwera, a najlepiej włącz immunitet i zobacz czy wtedy będzie błąd. I może też chodzi o inne komunikaty, powywalaj wszystkie jak też będzie serwer się wieszał. Może problem jest tylko w komunikatach. Z góry dzięki. |
|
Powrót do góry |
|
|
gustawus Użytkownik
Dołączył: 03 Sie 2007
|
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 1:29 pm Temat postu: |
|
|
po przestawieniu kary na 'drop' nie zawiesza się
po zmianie mapy przy 'kill' jest
Memory fault
Add "-debug" to the ./srcds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem
śro lip 2 14:19:17 CEST 2008: Server restart in 10 seconds
odnośnie znikających laserów po zmianie mapy, usunąłem warunek
def fences(beam):
global model
#if model == 0:
model = es.precachemodel('sprites/laser.vmt') |
|
Powrót do góry |
|
|
Głodny Użytkownik
Dołączył: 30 Gru 2004
|
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 3:23 pm Temat postu: |
|
|
Spróbowałem coś z tym zrobić: http://glodny.enetia.pl/anti_rush.py Teraz może nie będzie się serwer zawieszał przy zabijaniu. Uwzględniłem też poprawkę odnośnie wyświetlania lasera. Powiedz mi jeszcze jak to jest z tymi komunikatami, jakie błędy się pojawią. |
|
Powrót do góry |
|
|
|