www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
[FAQ] KOMPEDIUM O FPS!!! |update 17.01.08|
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Kompendium wiedzy o CS 1.6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
protoss
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2007
Klan: ptss.

PostWysłany: Sro Sty 16, 2008 10:43 pm    Temat postu: [FAQ] KOMPEDIUM O FPS!!! |update 17.01.08| Odpowiedz z cytatem

Hello.

Na początek mam jedną, ważną do powiedzenia rzecz:

JEŻELI PO JAKIMŚ PROGRAMIE WYSTĘPUJE ZNAK "*" OZNACZA TO, ŻE JEST ON DO ŚCIĄGNIĘCIA NA DOLE POSTU POD NAPISEM "DOWNLOAD".
Dziękuję.



Postanowiłem trochę poszperać w necie i znaleźć co nieco o FPS'ach.
Nie będzie to temat tylko o tym, "co zrobić, aby mieć 100fps", ale ogólnie chcę przybliżyć Wam znaczenie FPS'a i komend, które tak często wpisujecie, aby je powiększyć.


Co znajdziemy w tym topicu? Czyli...


///SPIS TREŚCI////

  • 1. Co to w ogóle są FPS'y?
  • 2. Dwie metody na sprawdzenie ilościu FPS'ów wyciąganych przez nasz sprzęt (w grze).
  • 3. Trzy tryby wyświetlania grafiki.
  • 4. Rozdzielczość.
  • 5. Synchronizacja pionowa.
  • 6. Sterowniki.
  • 7. Modele.
  • 8. System.
  • 9. DirectX.
  • 10. Podkręcanie.
  • 11. Komendy na zwiększenie FPS, zmniejszające obciążenie grafiki w CS (tłumaczenie, zalecana wartość ich ustawienia, opis), publiczne.
  • 12. Komendy na zwiększenie FPS, zmniejszające obciążenie grafiki w CS (zalecana wartość ich ustawienia).
  • 13. Programy do robienia własnego CONFIGA.
  • 14. Zwiększenie FPS (KARTY ATi i NVidia).
  • 15. Dział DOWNLOAD (ZNAJDZIECIE TUTAJ WSZYSTKIE PROGRAMY, PO KTÓRYCH WYSTĘPUJE ZNAK "*").




1. Co to w ogóle są FPS'y?

Przyśpieszenie animacji, Animacja. Co odpowiada za jej płynność? Są to tak zwane FPS'y. Cóż to takiego? Z angielskiego oznacza to "Frames Per Second" - "Liczba Klatek animacji na Sekundę". Tłumacząc z języka polskiego na polski, jest to liczba klatek (pełnoekranowych obrazów), którą nasz komputer da radę wyświetlić podczas jednej sekundy. Im więcej FPS'ów tym szybciej obraz renderowany (generowany) przez kartę graficzną jest wyświetlany na monitorze. Czyli im więcej fps tym szybciej działa gra. Im lepszy sprzęt tym więcej FPS. Ogólnym i najczęstszym celem jest oczywiście zwiększanie liczby FPS.



2. Dwie metody na sprawdzenie ilościu FPS'ów wyciąganych przez nasz sprzęt:

  • cl_showfps '1' - pokazuje w lewym górnym rogu ekranu liczbę klatek na sekundę. Wpisujemy to w konsoli lub w bezpośrednio w configu.

  • net_graph - komenda wyświetla liczbę klatek, loss oraz choke. Możemy wpisać wartości 1, 2 lub 3. Proponuję ustawić net_graph '3'.




3. Trzy tryby wyświetlania grafiki:

Direct 3D - najbardziej FPS'ożerny. Grafika bardziej szczegółowa.

Software - słaba grafika, przydatne gdy uruchamiamy CS na bardzo archiwalnym komputerze.
Gdy używamy trybu Direct 3D będziemy odczuwać opóźnienie na myszce, aby się tego pozbyć wystarczy wpisać do configa komendę gl_d3dflip '1'.

OpenGL - średnia grafika, jednakże dużo więcej FPS.


4. Rozdzielczość

Im większa rozdzielczość, tym większy wysiłek komputera podczas generowania scen 3D. Co za tym idzie? Jeśli mamy rozdzielczość 1600x1200 będziemy mieli mniej FPS niż Ci, ktorzy grają na 640x480. No, chyba, że mamy dobry sprzęt :). Należy jednak pamiętać, iż nie ma dużej rożnicy pomiędzy rozmiarem 640x480 a 1024x768. Chociaż dla niektórych te kilka FPS to bardzo dużo.


5. Synchronizacja pionowa


  • Wyłączyć tą opcję możecie w ustawieniach karty graficznej, daje kilkanaście a czasem nawet kilkadziesiąt FPS więcej. Tutaj znajdziecie szczegółowe informacje o tym, jak ją wyłączyć w kartach ATI i NVidia.

Dodam, iż nie mam zamiaru kłócić się, czy FPS'y coś dają, czy też nie dają w grze, albo czy oszukujemy samego siebie "dodając" sobie klatek w ten sposób czy się nie oszukujemy. Ja tylko mówię co co robi. : )

6. Sterowniki

Tutaj są dwie opcje:

~Gramy na najnowszych sterownikach karty graficznej.

~Dobieramy starsze, lecz bardziej stabilne wersje.

  • Czemu taki rozłam? Otoż rożnie to bywa, niektórym najnowsze sterowniki pomagają w uzyskaniu większej liczby klatek, zaś inni mają optymalną liczbę FPS na sterownikach dostarczonych na przykład wraz z ich kartą. Pamiętajcie, żeby nigdy nie instalować sterowników 'na siebie'. Najpierw odinstalujcie starą wersję.
    Ja osobiście jestem zwolennikiem najnowszych wersji driver'ów, aczkolwiek nie warto eksperymentować z rożnymi beta wersjami.
    Sterowniki do kart graficznych NVidii ściągniecie na dole*, tak jak i do ATi**.



7. Modele

Aby uzyskać większą liczbę klatek możemy sciągnać specjalne modele broni oraz postaci. Są to odpowiednio HighFPS Weapons oraz HighFPS Models***.
Co to nam daje? Modele postaci są bardzo uproszczone (prostokątne głowy etc.), natomiast broń jest niewidoczna. Jest to nic innego jak r_drawviewmodel '0' ale z dźwiękiem przeładowywania.

8. System

To, czy mamy czysty OS w dużej mierze wpływa na szybkość komputera a co za tym idzie także Counter-Strike'a.
Przede wszystkim polecam użyc programu Ad-aware****. Dzięki niemu wykryjemy wszelkie programy i skrypty śledzące nasze poczynania, jak się zapewne domyślacie pożerają one moc obliczeniową procesora.
Następną rzeczą jaką możemy zrobić jest oczyszczenie autostartu i tray'a przy wchodzeniu do gry. Autostart? To folder zawierający rzeczy, które mają uruchomić się przy starcie komputera. Zaś tray to pole po prawej stronie paska zadań zawierajace ikony niektórych programów działających aktualnie w tle.
Do folderu autostart możemy dostać się poprzez Start/Programy/Autostart, szersza alternatywa tego folderu jest program msconfig i jedna z zakładek: Uruchamianie. Msconfig otwieramy wpisując w poleceniu Uruchom (Start/Uruchom) msconfig.
Trzecią rzeczą, którą zalecam wykonywać regularnie jest defregmentacja dysku. Nie muszę chyba tłumaczyć jak ją wykonać.
Co jeszcze? Windows XP uruchamia wiele niepotrzebnych usług spowalniając tym samym nasz komputer.


9. DirectX

Są wersje 8.0***** oraz 9.0******.
Do Counter-Strike'a poleca się wersję z numerem 8, najlepiej 8.1b*******. Można też użytkowac wersję 9.0 oraz 9.0b********.
Preferuję jeszcze jedne drivery - 10*********.


10. Podkręcanie

Nie będę się tu rozpisywał nad tematem overclocking'u. Niezbędne informacje możecie znaleźć na stronach:


  • MoDeD-KOMPz
  • Tweak.pl
  • Benchmark.pl


Dzikie Podkręcanie


  • Tom's Hardware.pl
  • Overclockers.pl




Komendy


11. [ Komenda ][ Zalecana wartość ][ Opis ]



  • gl_playermip 2 - Zmienia jakość modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyśpieszenie działania CS.

  • gl_picmip 2 - Zmienia jakość tekstur w OpenGL. Znacznie przyśpiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.

  • max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalną ilość 'dymków' pojawiających się po uderzeniach kul.

  • max_shells 0 - Ustala maksymalną ilość widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyśpieszenie gry.

  • fastsprites 1 - Zmienia jakość dymu z granatów. Ustawienie na 1 zapewnia przyśpieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

  • fps_max 101 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciążenie procesora.

  • mp_decals 20 - Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyśpieszenie działania gry.

  • hisound 0 - Zmniejsza jakość dźwięku, jednocześnie przyśpieszając działanie gry.
    loadas8bit 1 Podobnie jak 'hisound' zmniejsza jakość dźwięku (do 8bit).

  • bgmvolume 0 - Wyłącza CD Audio.

  • gl_smoothmodels 0 - Wyłącza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).

  • gl_round_down 1 - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).

  • gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.

  • gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładności (szczeliny) w teksturach.

  • gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczość tekstur.

  • gl_texsort '0' 128 - Wyłącza sortowanie textels.

  • gl_clear 0 - Zmienia jakość tekstur.

  • r_dynamic 1 - Włącza dynamiczne oświetlenie.

  • r_mirroralpha 0 - Wyłącza refleksje swiatła.

  • r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud'a jeśli nie ma takiej potrzeby.

  • gl_round_down 3 - Mniejsza jakość tekstur.

  • cl_weather 0 - Wyłącza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku).

  • max_shells 0 - Nie wylatują nam łuski przy strzelaniu.


    12. Trochę komend odemnie (mogą się powtarzać z wyżej napisanymi)


[ Komendy [ Preferowane liczby ich ustawienia ] ]



  • cl_himodels 0
  • cl_dynamiclights 0
  • cl_shadows 0
  • cl_minmodels 1
  • cl_identiconmode 0
  • cl_particlefx 0
  • cl_weather 0
  • cl_corpsestay 1

  • gl_keeptjunctions 0
  • gl_clear 0
  • gl_cull 1
  • gl_dither 1
  • gl_lightholes 0
  • gl_palette_tex 1
  • gl_spriteblend 1
  • gl_ztrick 1
  • gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
  • gl_round_down 3
  • gl_picmip 2
  • gl_playermip 2
  • gl_max_size 128

  • r_detailtextures 0
  • r_detailtexturessupported 0
  • r_mirroralpha 0
  • r_mmx 1
  • r_decals 1

  • violence_ablood 0
  • violence_hblood 0
  • violence_agibs 0
  • violence_hgibs 0

  • s_a3d 0
  • s_eax 1
  • s_reverb 0
  • voice_dsound 1

  • fastsprites 2
  • d_spriteskip 2

  • hati_npatch 0
  • ati_subdiv 0

  • hpk_maxsize 1
  • max_wallpuffs 0
  • max_rubble 0
  • max_shells 0
  • max_smokepuffs 0
  • mp_decals 1


----------------------
13. Programy do robienia własnego CONFIGA
DODAM JESZCZE PROGRAM DO ROBIENIA WŁASNEGO CONFIGA:
CS CFG editor 2.0.1*********/CS CFG editor 2.0**********
, a tu do ustawiania odpowiednich rate do swojego łącza - hltoolz***********.
-----------------------


Znalazłem jeszcze taki poradnik, myślę, że się przyda i mi się nawet podoba : )



14. Więcej FPS:


Więcej FPS'ow FPS - [ Frames per second - ramki na sekundę ] - określają nam szybkość 'przeskakiwania' ramek animacji na sekundę, np. w grach komputerowych.

Poniżej są opisane czynności krok po kroku, które należy wykonać, aby uzyskać więcej FPS'ów podczas gry, które podwyższa jakość naszej grafiki. Czynności te napewno są możliwe do wykonania na kartach graficznych NVidii oraz ATI.

Karty graficzne ATI:

1. Otwieramy menu sterownika naszej karty graficznej:

  • klikamy prawym przyciskiem myszy na pulpit
  • klikamy na 'własciwosci'
  • wybieramy zakładkę 'ustawienia'
  • klikamy na przycisk 'zaawansowane'


2. Wybieramy zakładkę 'OpenGL' i wykonujemy następujace czynności [przesuwamy suwakiem]:

  • Filtrowanie anizotropowe: zależne od aplikacji [zaznaczone]
  • Smoothvision: wyłączone [zaznaczone]
  • Ustawienia tekstury: wysoka jakość
  • Poziom szczegółow minimapy: wysoka wydajność
  • Czekaj na synchronizację pionowa: Zawsze włączony


3. Wybieramy zakładkę 'Direct3D' i ustawiamy wszystko tak jak zrobiliśmy to w zakładce 'OpenGL'.

4. Zapisujemy ustawienia [klikamy na przycisk zastosuj] i zamykamy okno.

5. Otwieramy CS'a, włączamy konsole i wpisujemy 'fps_max 100', co pozwoli nam osiągnac 100 FPS'ów podczas gry.

6. Gotowe! Miłej gry na 100 FPS'ach : )


Karty graficzne NVidia:


1. Otwieramy menu sterownika naszej karty graficznej:

  • klikamy prawym przyciskiem myszy na pulpit
  • klikamy na 'właściwosci'
  • wybieramy zakładkę 'ustawienia'
  • klikamy na przycisk 'zaawansowane'


2. Wybieramy zakładkę 'OpenGL' i wykonujemy następujace czynności:

  • domyślna głębia kolorów: 16bpp
  • tryb przełączania bufora: używaj transportu blokowego
  • synchronizacja pion.: zawsze wyłączona
  • full scene antialiasing method: no antialiasing
  • użyj maks. 1MB pamięci systemowej dla tekstur w trybie PCI


3. Wybieramy zakładkę 'Direct3D' i wykonujemy następujące czynności:

  • poziom szczegołów mipmap: najwyższa wydajność
  • użyj maks. 1MB pamięci systemowej dla tekstur w trybie PCI


4. Zapisujemy ustawienia [klikamy na przycisk zastosuj] i zamykamy okno.

5. Otwieramy CS'a, włączamy konsole i wpisujemy 'fps_max 101', co pozwoli nam osiągnąć 100 FPS'ów podczas gry.

6. Gotowe! Miłej gry na 100 FPS'ach : )



////15. DOWNLOAD////


*Sterowniki do kart graficznych NVidii
**Sterowniki do kart graficznych ATi
***Modele HighFPS Weapons/HighFPS Models
****Ad-aware
*****DirectX8.0
******DirectX 9.0
*******DirectX 8.0b
********DirectX 9.0b
*********DirectX 10
**********CS CFG editor 2.0.1
***********CS CFG editor 2.0
************HLToolZ



----------------------------------
Odpowiedzialność za wszelkie działania ponosicie Wy sami!
Robicie wszystko i wyłącznie na własną rękę. Pamiętajcie także, że nie wszytko opisane tu, może być legalne w ligach (co i jak dowiecie się w regulaminie danej ligi).

Dziękuję.
----------------------------------


Źródła:

  • http://www.macavelli.host.sk/
  • własne




ptss.
_________________
http://shivekb.mybrute.com - zapraszam do robienia postaci!


Ostatnio zmieniony przez protoss dnia Nie Cze 29, 2008 6:47 pm, w całości zmieniany 23 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen Skype
Google
Reklama




PostWysłany: Sro Sty 16, 2008 10:43 pm    Temat postu:

Powrót do góry
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Sob Sty 19, 2008 11:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyszczenie czyszczeniem, ale to ostatni raz, do takich spraw służy PW (Prywatna Wiadomość)!!!
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
protoss
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2007
Klan: ptss.

PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 3:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żeby było Wam trochę łatwiej zobaczyć, czy w tym temacie jest to, czego szukacie, zamieściłem krótki, 15sto punktowy spis treści.

ptss.
_________________
http://shivekb.mybrute.com - zapraszam do robienia postaci!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen Skype
sieczka32
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2007

PostWysłany: Nie Kwi 27, 2008 1:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hahaha większość to totalna bzdura ! Ogólnie synchronizacja pionowa tak jak i cała reszta ustawień karty nic nie daje, w ten sposób oszukujecie sami siebie, to że po wpisaniu "net_graph 3" tak pisze nie oznacza wcale że tak jest. Problem leży po zupełnie innej stronie. Kiedyś również nurtował mnie problem małej ilości FPS na szczęście się z nim uporałem.

Wszystko leży po stronie monitora i rozdzielczości, to ile fps będziemy mieli naprawdę zależy właśnie od tego. Sprawa wygląda tak. FPS=odświeżanie monitora. Żeby mieć 100FPS wystarczy wykonać 3 śmieszne czynności, no może 6 :p

Odpalamy CS, > settings > Video > Rozdzielczość ustawiamy na 800x600 > zapisujemy i wychodzimy z gry. Następnie w ustawieniach startowych cs dopisujemy "-freq 100" i cieszymy się płynną grafika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rudy18
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2007
Klan: Nie mam czasu

PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty masz chyba "sieczke" ale z mózgu. Powiedz mi, że zmienienie ustawien karty graficznej na wydajnosc (v-sync, antyaliasing, anizotropinc filtering, mipmapping) nie daje ci większej ilości fps???!!!. Człowieku weź się obudź, a nie piszesz bzdury

Może i masz fps bez spadków na swoich ustawieniach, ale nie pisz, że to bzdura. Masz dobrą kartę graficzną i dlatego nie masz spadków fps, a ja np nie mam dobrej karty (GeForce mx 440 64MB) i z bez zmiany powyższych ustawien mam max 40 fps. Wszystko zależy od sprzętu jaki się posiada. A sposób z -freq 100 u mnie nie przyniósł żadnych rezultatów.


Ostatnio zmieniony przez rudy18 dnia Pią Maj 02, 2008 12:49 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sieczka32
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2007

PostWysłany: Pią Maj 02, 2008 12:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem co pisze :] Ja gram na "wysoka jakość" i anty - alising czy jak się to tam pisze x16 :] i FPS bez spadków :}
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
prism
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2008

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 3:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

popieram rudego
sieczka nie masz pojecia co piszesz ...

800x600 i odswirzanie 100
owszem ale w momencie kiedy masz dobrego kompa i lubisz grac na 800x600

nie ma znaczenia czy masz 800x600 czy 1280x960 jak nie masz dobrego kompa to nie masz 100 fpsow
a te komendy czynia cuda, a jak nie masz pojecia o tym tylko problem z synchronizacja to nie p@#$@..isz tutaj.
_________________
bo$lou
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
sieczka32
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2007

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 12:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ludzie fakt jest faktem :] FPS= równa się odświeżanie monitora i wy nic na to nie poradzicie. Te ustawienia może i coś dają ale wasz monitor nie jest w stanie tego wyświetlić :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Phantomek
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2005
Klan: nie oglądam

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 12:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sieczka ma chyba problemy z czytaniem ze zrozumieniem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Michu1921
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 09 Lut 2008

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 4:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sieczka widac, ze masz zerowe pojecie na ten temat. Radze Tobie nie wypowiadac sie. FPS zalezny od monitora, nie wytrzymam ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pmq
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2008

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 4:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie rozumiem dlaczego tak go atakujecie od razu?

Sieczka ma trochę racji. FPS = liczna klatek przez sekundę.

Jeżeli macie kiepski monitor to 100fps nie otrzymacie i tak i tak. Wystarczy zobaczyć jaką maksymalną ilość klatek może odczytać wasz monitor. I to jest wasz max wyświetlanych klatek. FPSy te z csa to są tylko potencjalne pokazywanie obrazu przez wasz komputer. Dużo zależy od mocy waszego monitora ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kemoiz
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 10 Cze 2004
Klan: PRGK

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 4:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Akurat sieczka ma racje ale pmq jakies glupoty napisal. to, ze monitor nie ma 100hz nie znaczy, ze jest kiepski... tylko CRT ma 100Hz a jest wiele swietnych LCD ktore maja 75Hz (chociazby eizo). Poza tym ludzie chca osiagnac 100fps nie dlatego, zeby tyle fpsow widziec tylko po to zeby gra lepiej dzialala. Chociaz trzeba przyznac, ze gdy monitor ma np 75Hz to nieco plynniej jest na 75fps niz na 100, no ale z kolei na 100 lepiej sie strzela. Co kto woli.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pmq
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2008

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 8:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na parametrach róznych monitorów się nie znam, ale stwierdziłem fakt, że żeby mieć te 100 fps w grze, trzeba mieć monitor który odczyta nam te 100 fps ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kemoiz
Mieszkaniec boarda
Mieszkaniec boarda


Dołączył: 10 Cze 2004
Klan: PRGK

PostWysłany: Pią Maj 23, 2008 9:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale wlasnie o to chodzi, ze wcale nie trzeba - zeby realnie je widziec tak, zeby miec w grze nie.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Bench.
Pierwszak
Pierwszak


Dołączył: 19 Lip 2008

PostWysłany: Pią Sie 01, 2008 3:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak ktos ma Intel (Karta Graficzna) to co mam zrobic by ta synchronizacje pionową wyłączyć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Kompendium wiedzy o CS 1.6 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe