www.counter-strike.pl
FAQ  Szukaj  Grupy  Rejestracja  Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj  
Projekt REBORN - dyskusja, komentarze, pomoc od Was!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Sro Lut 06, 2008 2:03 pm    Temat postu: Projekt REBORN - dyskusja, komentarze, pomoc od Was! Odpowiedz z cytatem

Link do projektu na boardzie - klik
Link do projektu na hlmaps - klik

Tutaj właśnie będziemy sobie dyskutować o całym projekcie.
Tutaj też możecie zgłosić swoją chęć pomocy!
Tu właśnie będą zbierane również zasoby (np. wspólnie zrobimy sobie naszą bazę tekstur, dźwięków i modeli - uwzględniając naturalnie dane autora - nie interesuje nas "OOO, ten model jest fajny - miałem go w cstrike bo ściągnęło mi z jakiegoś serwera!!"). Pamiętajcie - prawa autorskie to rzecz bardzo ważna, i jeżeli ktoś się napracował żeby coś zrobić, to nie można go pominąć, a co gorsza podpisać się pod jego pracą!

Co jest ważne? Otóż ten temat również będzie miał swój mini spis treści, na który jednak będziecie mieli nieco większy wpływ, aniżeli na główny projekt, który również będzie prowadzony z uwzględnieniem waszych uwag!

Tak więc pamiętajcie - ten post będzie streszczeniem całego tego tematu i nie idźcie od razu do końca tematu, ale spójrzcie też czasem tutaj.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Google
Reklama




PostWysłany: Sro Lut 06, 2008 2:03 pm    Temat postu:

Powrót do góry
mieTK
Moderator
Moderator


Dołączył: 14 Sty 2003

PostWysłany: Sro Lut 06, 2008 6:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tzn w czym tą chęć pomocy można zgłaszać?
I zasoby nie muszą być zrobione przez nas, pod warunkiem że podamy autora - tak?
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Czw Lut 07, 2008 2:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomoc... Kazda!

Mozecie dawac ciekawe pomysly na tutorial.
Mozecie podzielic sie ciekawym rozwiazaniem w zrobieniu tego a tego, co jest normalnie robione inaczej (np. nawet glupie zbudowanie schodkow).
Mozecie wesprzec to poprzez dodatkowe hostowanie plikow i robienie mirrorow, bo wiadomo jak jest z rapidopodobnymi :(
Mozecie nawet powiedziec koledze - "ej sluchaj, podobno maja w jakis ciekawy i prosty sposob pokazac jak sie robi mapki do cs'a. Jak masz czas, to mozemy poczytac i razem zrobimy sobie mapke dla klanu/serwera/kafejki" - to tez jest pomoc!

Co do zasobow - tak, jezeli znalezliscie cos ciekawego i jednoczesnie niestandardowego, majac dodatkowo podpis autora, ze mozna sobie to wstawic na mape itd, to tak - takie rzeczy tez sie nam przydadza! Co nie zmienia fakt, ze wlasnorecznie wykonane modele, tekstury i dzwieki to jednak jest to cos, co sprawia ze mamy powod do dumy i jednoczesnie do zrobienia mapy z czyms innym, naszym.

Poza tym mam nadzieje, ze bedziecie w tym temacie komentowac to, co bedzie ukazywac sie w lamach glownego watka. Wszelkie skargi, wnioski, czy tez superlatywy (;)).

Mało tego - w tym temacie takze bedzie mozna podzielic sie tym, co zrobiliscie na podstawie naszych lekcji. Wspolnie bedziemy starali sie wylapywac bledy wlasnie wtedy, gdy bedziecie zaczynac swoja przygode z mappingiem, co zaowocuje tylko mniejsza iloscia pomylek w przyszlosci.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Dexterek
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 17 Lip 2007
Klan: PGT|multigaming

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 7:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to w koncu ma byc jakis tutek potezny zeby nauczyc kogos chetnego czy mamy zbierac baze i robic mape bo sie zamotalem
_________________
Nie puszczane bąki unosza się do mózgu stad biora sie posrane pomysły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Sk4rm0rY
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 09 Lut 2007
Klan: NINJA KARTEL.

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 9:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@UP

Tak jak napisali na stronie.
Będą tutki.

Ja z checią sie moge ''pobawić'' robiłem już kiedyś mapki.. :) ale tak 4fun.
_________________
NINJA KARTEL STYLE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Skype
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 10:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tutoriale i wszelkie pliki beda pojawiac sie w glownym temacie.
Ten temat natomiast powstal do komentowania pojawiajacych sie tutoriali.
Ponadto tutaj mozesz dac pomysl na dodanie czegos itp..

Dodatkowo wlasnie ten temat ma byc pomocny - od was dla was, czyli po prostu wynajdujemy/tworzymy tekstury, modele, czy prefaby, a ja badz mieTK bedziemy w tym temacie robic linki i drobne opisy dotyczace zawartosci danej paczki. Dzieki temu nasze prace beda ladniejsze, i bogatsze w cos niestandardowego, innego.

Zreszta juz niedlugo beda pierwsze efekty. Na razie wszystko sie rozwija, co gorsza najblizsze dni beda pokazywac mozolny proces rozkwitu, gdyz sa sesjie i obaj z mieTKiem mamy sporo nauki... Na chwile obecna zostalo mi jeszcze 8 egzaminow, 4 juz za mna...

Tak wiec wstrzymac oddech i sledzic temat 8)
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
JoleKK
Administrator
Administrator


Dołączył: 16 Paź 2001
Klan: [TOP]

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 11:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiecej tlumaczenia dla glabow takich jak ja prosze :P. Kiedys skonfigurowanie poprzednika VHE zajelo mi 3 dni, mam nadzieje, ze z Waszymi tutkami bedzie latwiej.
_________________
Non mollare mai!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 1:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli ktoś pobrał paczkę REBORN-1.rar wcześniej niż dzisiaj przed 13:00 to musi pobrać archiwum ponownie i podmienić plik counter-strike.fgd w katalogu ..\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike\

Przepraszamy za utrudnienia.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Sob Lut 09, 2008 2:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z uwagi na to, że nie zaznaczyłem owej informacji w głównym temacie pisze tutaj:

Jezeli przy instalowaniu GCF Scape czy Crafty'iego macie blad wymagajacy NET Framework, to pobierzcie i zainstalujcie owe biblioteki (po prostu klikac dalej, zadna filozofia)

NET Framework dla 32bitowego systemu
NET Framework dla 64bitowego systemu
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Zero Coolz
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 15 Sie 2005

PostWysłany: Sob Lut 09, 2008 2:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam pojecia jak wypelnic blok tekstura, oczywiscie po zaznaczeniu bloku nacisnalem na niego PPM i zrobilem z niego obiekt. Zrobilem visgrupe nie wiem po co :D




Cytat:

I tutaj także mamy radę - pliki halfliwe.wad


halflife.wad ;]
_________________
Cytat:
,,Nie ten wygrywa kto pierwszy strzeli, ale ten kto pierwszy trafi..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mieTK
Moderator
Moderator


Dołączył: 14 Sty 2003

PostWysłany: Sob Lut 09, 2008 8:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spokojnie Zero Coolz, to będzie w następnym tutku :)
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
triget
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 11 Cze 2004
Klan: Evil of Kill3rs

PostWysłany: Nie Lut 10, 2008 9:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja polecam również http://hlmaps.noskill.pl/list.php?c=tutoriale

Tam też znajdziecie dużo ciekawej lektury.

A co do REBORN - pełne uznanie i poparcie. (szkoda, że nie do Quark :D ale to temat na inny topic :D )
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Dexterek
Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 17 Lip 2007
Klan: PGT|multigaming

PostWysłany: Wto Lut 12, 2008 7:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bede łaskawy http://www.hlmaps.noskill.pl/list.php?c=tut_vhe_pod
_________________
Nie puszczane bąki unosza się do mózgu stad biora sie posrane pomysły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
KhazarOne
Moderator
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2007

PostWysłany: Wto Lut 12, 2008 9:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przyklejcie te tematy bo na dół zaczynają się opuszczać...

btw niezłe poradniki GJ FiK!!! czekam z niecierpliwością na słówka o samym mappingu, gdyż już kiedyś bawiłem się vhe, jednak no przyznać trzeba co do samych map, to nie wiem co i jak :)


Pzdr
_________________
www.Counter-Strike.PL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
FiK
Redakcja CS.PL
Redakcja CS.PL


Dołączył: 26 Cze 2003

PostWysłany: Sro Lut 13, 2008 3:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

troche tekstu juz mam opracowane, mietk tez ma sporo do powiedzenia i ciekawe pomysly, ale sesja :/
moze jeszcze dzisiaj napisze conieco, a jak nie, to dopiero po niedzieli i wtedy bedzie sporo tekstu
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Board Counter-Strike.PL Strona Główna -> Mapy i modyfikacje gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
© 1999-2012 Counter-Strike.PL Sebastian Kasperek | Rosi CMS © MD Software | Linki: Zdjęcia reklamowe | Czarter jachtów Mazury