Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Sro Lut 06, 2008 2:03 pm Temat postu: Projekt REBORN - dyskusja, komentarze, pomoc od Was! |
|
|
Link do projektu na boardzie - klik
Link do projektu na hlmaps - klik
Tutaj właśnie będziemy sobie dyskutować o całym projekcie.
Tutaj też możecie zgłosić swoją chęć pomocy!
Tu właśnie będą zbierane również zasoby (np. wspólnie zrobimy sobie naszą bazę tekstur, dźwięków i modeli - uwzględniając naturalnie dane autora - nie interesuje nas "OOO, ten model jest fajny - miałem go w cstrike bo ściągnęło mi z jakiegoś serwera!!"). Pamiętajcie - prawa autorskie to rzecz bardzo ważna, i jeżeli ktoś się napracował żeby coś zrobić, to nie można go pominąć, a co gorsza podpisać się pod jego pracą!
Co jest ważne? Otóż ten temat również będzie miał swój mini spis treści, na który jednak będziecie mieli nieco większy wpływ, aniżeli na główny projekt, który również będzie prowadzony z uwzględnieniem waszych uwag!
Tak więc pamiętajcie - ten post będzie streszczeniem całego tego tematu i nie idźcie od razu do końca tematu, ale spójrzcie też czasem tutaj. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Sro Lut 06, 2008 2:03 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieTK Moderator
Dołączył: 14 Sty 2003
|
Wysłany: Sro Lut 06, 2008 6:43 pm Temat postu: |
|
|
Tzn w czym tą chęć pomocy można zgłaszać?
I zasoby nie muszą być zrobione przez nas, pod warunkiem że podamy autora - tak? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Czw Lut 07, 2008 2:31 am Temat postu: |
|
|
Pomoc... Kazda!
Mozecie dawac ciekawe pomysly na tutorial.
Mozecie podzielic sie ciekawym rozwiazaniem w zrobieniu tego a tego, co jest normalnie robione inaczej (np. nawet glupie zbudowanie schodkow).
Mozecie wesprzec to poprzez dodatkowe hostowanie plikow i robienie mirrorow, bo wiadomo jak jest z rapidopodobnymi
Mozecie nawet powiedziec koledze - "ej sluchaj, podobno maja w jakis ciekawy i prosty sposob pokazac jak sie robi mapki do cs'a. Jak masz czas, to mozemy poczytac i razem zrobimy sobie mapke dla klanu/serwera/kafejki" - to tez jest pomoc!
Co do zasobow - tak, jezeli znalezliscie cos ciekawego i jednoczesnie niestandardowego, majac dodatkowo podpis autora, ze mozna sobie to wstawic na mape itd, to tak - takie rzeczy tez sie nam przydadza! Co nie zmienia fakt, ze wlasnorecznie wykonane modele, tekstury i dzwieki to jednak jest to cos, co sprawia ze mamy powod do dumy i jednoczesnie do zrobienia mapy z czyms innym, naszym.
Poza tym mam nadzieje, ze bedziecie w tym temacie komentowac to, co bedzie ukazywac sie w lamach glownego watka. Wszelkie skargi, wnioski, czy tez superlatywy ().
Mało tego - w tym temacie takze bedzie mozna podzielic sie tym, co zrobiliscie na podstawie naszych lekcji. Wspolnie bedziemy starali sie wylapywac bledy wlasnie wtedy, gdy bedziecie zaczynac swoja przygode z mappingiem, co zaowocuje tylko mniejsza iloscia pomylek w przyszlosci. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dexterek Użytkownik
Dołączył: 17 Lip 2007 Klan: PGT|multigaming
|
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 7:32 am Temat postu: |
|
|
to w koncu ma byc jakis tutek potezny zeby nauczyc kogos chetnego czy mamy zbierac baze i robic mape bo sie zamotalem _________________ Nie puszczane bąki unosza się do mózgu stad biora sie posrane pomysły. |
|
Powrót do góry |
|
|
Sk4rm0rY Użytkownik
Dołączył: 09 Lut 2007 Klan: NINJA KARTEL.
|
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 9:44 am Temat postu: |
|
|
@UP
Tak jak napisali na stronie.
Będą tutki.
Ja z checią sie moge ''pobawić'' robiłem już kiedyś mapki.. ale tak 4fun. _________________ NINJA KARTEL STYLE. |
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 10:21 am Temat postu: |
|
|
Tutoriale i wszelkie pliki beda pojawiac sie w glownym temacie.
Ten temat natomiast powstal do komentowania pojawiajacych sie tutoriali.
Ponadto tutaj mozesz dac pomysl na dodanie czegos itp..
Dodatkowo wlasnie ten temat ma byc pomocny - od was dla was, czyli po prostu wynajdujemy/tworzymy tekstury, modele, czy prefaby, a ja badz mieTK bedziemy w tym temacie robic linki i drobne opisy dotyczace zawartosci danej paczki. Dzieki temu nasze prace beda ladniejsze, i bogatsze w cos niestandardowego, innego.
Zreszta juz niedlugo beda pierwsze efekty. Na razie wszystko sie rozwija, co gorsza najblizsze dni beda pokazywac mozolny proces rozkwitu, gdyz sa sesjie i obaj z mieTKiem mamy sporo nauki... Na chwile obecna zostalo mi jeszcze 8 egzaminow, 4 juz za mna...
Tak wiec wstrzymac oddech i sledzic temat _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
JoleKK Administrator
Dołączył: 16 Paź 2001 Klan: [TOP]
|
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 11:17 am Temat postu: |
|
|
Wiecej tlumaczenia dla glabow takich jak ja prosze . Kiedys skonfigurowanie poprzednika VHE zajelo mi 3 dni, mam nadzieje, ze z Waszymi tutkami bedzie latwiej. _________________ Non mollare mai! |
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Pią Lut 08, 2008 1:21 pm Temat postu: |
|
|
Jeżeli ktoś pobrał paczkę REBORN-1.rar wcześniej niż dzisiaj przed 13:00 to musi pobrać archiwum ponownie i podmienić plik counter-strike.fgd w katalogu ..\Valve Hammer Editor\fgd\counter-strike\
Przepraszamy za utrudnienia. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 2:15 am Temat postu: |
|
|
Z uwagi na to, że nie zaznaczyłem owej informacji w głównym temacie pisze tutaj:
Jezeli przy instalowaniu GCF Scape czy Crafty'iego macie blad wymagajacy NET Framework, to pobierzcie i zainstalujcie owe biblioteki (po prostu klikac dalej, zadna filozofia)
NET Framework dla 32bitowego systemu
NET Framework dla 64bitowego systemu _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zero Coolz Użytkownik
Dołączył: 15 Sie 2005
|
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 2:46 pm Temat postu: |
|
|
Nie mam pojecia jak wypelnic blok tekstura, oczywiscie po zaznaczeniu bloku nacisnalem na niego PPM i zrobilem z niego obiekt. Zrobilem visgrupe nie wiem po co
Cytat: |
I tutaj także mamy radę - pliki halfliwe.wad
|
halflife.wad ;] _________________
Cytat: | ,,Nie ten wygrywa kto pierwszy strzeli, ale ten kto pierwszy trafi..." |
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieTK Moderator
Dołączył: 14 Sty 2003
|
Wysłany: Sob Lut 09, 2008 8:24 pm Temat postu: |
|
|
Spokojnie Zero Coolz, to będzie w następnym tutku _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Nie Lut 10, 2008 9:12 pm Temat postu: |
|
|
A ja polecam również http://hlmaps.noskill.pl/list.php?c=tutoriale
Tam też znajdziecie dużo ciekawej lektury.
A co do REBORN - pełne uznanie i poparcie. (szkoda, że nie do Quark ale to temat na inny topic ) _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dexterek Użytkownik
Dołączył: 17 Lip 2007 Klan: PGT|multigaming
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhazarOne Moderator
Dołączył: 17 Kwi 2007
|
Wysłany: Wto Lut 12, 2008 9:36 pm Temat postu: |
|
|
przyklejcie te tematy bo na dół zaczynają się opuszczać...
btw niezłe poradniki GJ FiK!!! czekam z niecierpliwością na słówka o samym mappingu, gdyż już kiedyś bawiłem się vhe, jednak no przyznać trzeba co do samych map, to nie wiem co i jak
Pzdr _________________ www.Counter-Strike.PL |
|
Powrót do góry |
|
|
FiK Redakcja CS.PL
Dołączył: 26 Cze 2003
|
Wysłany: Sro Lut 13, 2008 3:15 pm Temat postu: |
|
|
troche tekstu juz mam opracowane, mietk tez ma sporo do powiedzenia i ciekawe pomysly, ale sesja :/
moze jeszcze dzisiaj napisze conieco, a jak nie, to dopiero po niedzieli i wtedy bedzie sporo tekstu _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|